Veelgestelde vragen

 

1. Wat zijn de openingstijden van Horeca J&P?

Maandag  09:00 tot 16:30
Dinsdag  09:00 tot 16:30
Woensdag  09:00 tot 16:30
Donderdag  09:00 tot 16:30
Vrijdag  09:00 tot 16:30
Zaterdag  10:00 tot 12:00
Zondag

 Gesloten

2. Ik wil mijn product retourneren, wat zijn de voorwaarden?

U heeft als klant de mogelijkheid het artikel te retourneren indien het product niet overeenkomt met de productomschrijving of afbeelding. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking te retourneren, conform de door de ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.


Welk bedrag krijgt u retour en binnen welke termijn? Het aankoopbedrag zal na ontvangst van het(de) artikel(en), door horecajenp.nl zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen aan u terugbetaald worden. De kosten van de retourzending worden door ons niet vergoed.

3. Zijn alle producten op voorraad bij Horeca J&P?

Wij hebben een showroom in Hoogeveen die u kunt bezichtigen. Niet alle producten zijn op voorraad, maar kunnen wel vrij snel geleverd worden. Wilt u weten of een specifiek product op voorraad is, neem dan eerst contact met ons op.

4. Wat is de leveringstermijn van een product?

De meeste producten uit ons assortiment kunnen vrij snel geleverd worden. Voor de exacte levertijd kunt u contact opnemen met 0528 820100 of mailen naar info@horecajenp.nl

5. Kan ik als particulier een bestelling plaatsen bij Horeca J&P?

Horeca J&P is sinds 1995 de totaalleverancier voor zowel bedrijven als particulieren. U kunt als particulier dus gewoon een bestelling bij ons plaatsen.

6. Kan ik telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen bij Horeca J&P?

U kunt telefonisch of via e-mail een bestelling bij ons plaatsen. Echter raden wij aan om via de website een bestelling te plaatsen gezien uw betaling met iDEAL het veiligst is en de producten zo het snelst geleverd kunnen worden.